Δικαίωση του Λ. Καντάρη μετά από 25 χρόνια για την αλλαγή σύνδεσης του Ε65 με την Εγνατία οδό.
Στις 22 Μαίου του 1999 μετά απο πρόσκληση του τότε Νομάρχη Καρδίτσας Βασίλη Αναγνωστόπουλου έγινε μία ενδιαφέρουσα ημερίδα με τους μελετητές του Έργου Ε65 για το σημείο σύνδεσης με την Εγνατία Οδό. Σ αυτή την ημερίδα είχαν προσκληθεί όλοι οι Νομάρχες , Βουλευτές και Δήμαρχοι της Θεσσαλίας, Δυτ. Μακεδονίας και Ηπείρου. Ο Νομάρχης Καρδίτσας προς τιμή του κάλεσε και τους προέδρους των τοπικών επιμελητηρίων του ΤΕΕ των Νομών για να ακούσει απόψεις πάνω στο επίμαχο θέμα σύνδεσης των δύο οδικών αξόνων. Στην ημερίδα αυτή έλαψαν διά της απουσίας τους οι άμεσα ενδιαφερόμενοι από τη Δυτ. Μακεδονία, παρόν μόνον ο υποφαινόμενος!. Όλοι οι παρόντες από τους άλλους Νομούς μαζί με τους μελετητές πρότειναν και στήριξαν την αρχική λύση στην Παναγιά Μετσόβου με το αυξημένο κόστος κατασκευής.
Ο Νομάρχης Καρδίτσας βλέποντας την αντίθεση μου ως προς την σύνδεση μου ζήτησε αν έχω κάτι καλύτερο να τους προτείνω. Εγώ τους πρότεινα τη λύση να γίνει η σύνδεση χαμηλότερα και κοντά στην πόλη των Γρεβενών για τρείς λόγους. α) Είχε κατά πολύ χαμηλότερο κόστος από την αρχική πρόταση και β) ο χρόνος κατασκευής θα ήταν πολύ μικρότερος και γ)τα χιλιόμετρα προς Γρεβενά λιγότερα. Οι μελετητές αντέδρασαν πολύ έντονα που δεν τους έπεφτε λόγος και τότε τους πρότεινα την τριγωνική λύση σύνδεσης δηλαδή ένας κλάδος θα πάει προς την Παναγιά Μετσόβου και ο άλλος κοντά στην πόλη των Γρεβενών με την προυπόθεση να συνδέση μετά Καστοριά , Φλώρινα και από εκεί να φύγει προς τα Σκόπια (έτσι είχε σχεδιαστεί αρχικά ο Ε65 από τους Γερμανούς).
Σήμερα μετά από πολλά χρόνια! επιλέχτηκε καλύτερη λύση από την αρχική, σε χαμηλότερο υψόμετρο και με μικρότερο κόστος κατασκευής και συντήρησης. Και ίσως μετά από χρόνια να καταλήξουν στην τριγωνική λύση σύνδεσης, δηλαδή να ξεκινάει ένας κλάδος του Ε65, 10-15χιλόμετρα πριν την σύνδεση μεταξύ Πηγαδίτσας -Κηπουρειού και να έρχεται κοντά προς την πόλη των Γρεβενών με μείωση χιλιομέτρων…..
Λεονάρδος Καντάρης