Ορθοδοντικός Δώρα Μπαρτζιώκα

center

Euromedica

euromedica ygeia

ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΟΥΜΕ

Είναι άγνωστο που μας οδηγούν πλέον οι γκλομπαλιστές της κλιματικής αλλαγής και πολύ φοβάμαι ότι δεν έχουν ιδέα και οι ίδιοι.

Με τους πολίτες να υποφέρουν από τις υψηλές τιμές καυσίμων, όχι μόνο αδιαφορούν να δώσουν λύση στο ενεργειακό πρόβλημα που οι ίδιοι δημιούργησαν, αλλά το εκμεταλλεύονται, για να επιβάλλουν υποχρεωτικά στους πολίτες την πράσινη ατζέντα τους που στοχεύει στην σταδιακή κατάργηση των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων εντός περίπου της επόμενης δεκαετίας, και την αντικατάσταση των με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Βέβαια δεν μας λένε τι θα συμβεί με τα εκατοντάδες εκατομμύρια βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που έχομε σήμερα, αν θα πρέπει να καταστραφούν ή θαφτούν σε χωματερές. Ούτε τους ενδιαφέρει αν οι πολίτες είναι σε θέση να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι πανάκριβα και κάθε 200-400 χιλιόμετρα πρέπει να φορτώνουν τις μπαταρίες για αρκετές ώρες σε ειδικούς ηλεκτρικούς σταθμούς. Θα μας υποχρεώσουν να τα αγοράσομε γιατί όπως ισχυρίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα σώσουν τον πλανήτη από κάποια επικείμενη καταστροφή, καθώς δεν κάνουν χρήση καυσίμων και δημιουργούν μηδενικές εκροές αερίων που μολύνουν το περιβάλλον.

 

Όμως, η πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ότι δεν είναι τόσο πράσινα και καθαρά όπως τα διαφημίζουν και το πιο σημαντικό είναι ότι δημιουργούν τεράστια οικολογικά και περιβαντολογικά προβλήματα που ήδη προκαλούν σοβαρές ανησυχίες.

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσο κινούνται στους δρόμους, παράγουν μηδέν εκροές καθώς δεν κάνουν χρήση καυσίμων. Όχι όμως όταν φορτίζονται οι μπαταρίες που συνήθως απαιτούν μερικές ώρες. Γνωρίζουμε ότι μια μπαταρία ηλεκτρικού οχήματος δεν «παράγει» ηλεκτρισμό, αλλά απλά αποθηκεύει μόνο ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται αλλού, κυρίως από άνθρακα, φυσικό αέριο, ουράνιο, και ανανεώσιμες τεχνολογίες όπως ανεμογεννήτριες και ηλιακά συστήματα.

Επομένως, είναι λάθος να ισχυριστούμε ότι ηλεκτρικά αυτοκίνητα παράγουν μηδενικές εκπομπές και δεν κάνουν χρήση καυσίμων, όταν για παράδειγμα στις ΗΠΑ και στις περισσότερες χώρες, πάνω από 60% της ηλεκτρικής ενέργειας για τη φόρτιση των μπαταριών προέρχεται από ορυκτά καύσιμα – άνθρακα, φυσικό αέριο και πετρέλαιο. Αυτό σημαίνει ότι το 60% των ηλεκτρικών οχημάτων στο δρόμο κινούνται με ορυκτά καύσιμα ήτοι άνθρακα, φυσικό αέριο κλπ..

 

Εκτός αν η μπαταρία φορτώνεται με ηλεκτρισμό που παράγεται μόνο από ανανεώσιμες καθαρές τεχνολογίες, κάτι που δεν συμβαίνει, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επίσης υπεύθυνα για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην ατμόσφαιρα , καθώς για να κινηθούν, χρησιμοποιούν ηλεκτρισμό που παράγεται από άνθρακα, φυσικό αέριο ή πετρέλαιο..

 

Όμως, το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει να κάνει με τις τεράστιες οικολογικές και περιβαντολογικές καταστροφές που προξενούν οι εξορύξεις των ορυκτών που είναι αναγκαία για την κατασκευή των μπαταριών. Ηλεκτρικά αυτοκίνητα απαιτούν εξαπλάσια ποσότητα ορυκτών από τα συμβατικά αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούνται κυρίως για την κατασκευή των ηλεκτρικών μπαταριών που η κάθε μία ζυγίζει γύρω στα 455 κιλά.

Η εξόρυξη των ορυκτών που απαιτούν οι ηλεκτρικές μπαταρίες, όπως λίθοι, κοβάλτιο, νικέλιο κλπ., δημιουργεί τεράστια οικολογικά και περιβαντολογικά προβλήματα καθώς καταστρέφουν τεράστιες εκτάσεις γης και εξαλείφουν ολόκληρα βουνά για να τα ανακαλύψουν. Για παράδειγμα, για την κατασκευή κάθε ηλεκτρικής μπαταρίας, πρέπει να επεξεργασθούν 11.340 κιλά άλμης για το λίθιο, 13.608 κιλά μετάλλευμα για το κοβάλτιο, 2.268 κιλά μετάλλευμα για το νικέλιο και 11.340 κιλά μετάλλευμα για τον χαλκό. Συνολικά, πρέπει να σκαφθούν 226.796 κιλά του φλοιού της γης για μία μόνο ηλεκτρική μπαταρία.

 

Φανταστείτε λοιπόν πόσα δισεκατομμύρια τόνοι γης πρέπει να εκσκαφθούν στην επόμενη δεκαετία, για την εξόρυξη ορυκτών για την κατασκευή 50 ή 100 εκατομμύριων μπαταριών για τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μόνο ένα ορυχείο λιθίου, για να παράγει 60.000 τόνους λιθίου ετησίως, πρέπει να κάνει εξόρυξη 20-30 εκατομμυρίων τόνων γης , που είναι περισσότερο από την ετήσια ποσότητα γης που σκάβεται για να παραχθεί όλη η παραγωγή άνθρακα σε όλη σχεδόν την Αμερική. Για να καλυφθεί η ζήτηση, μόνο στην Αμερική θα πρέπει να ανοιχθούν άλλα 5-6 νέα ορυχεία και να επενδυθούν δεκάδες δισεκατομμύρια.

 

Επίσης, η εξόρυξη λιθίου που είναι τοξικό ορυκτό, μπορεί να είναι επικίνδυνη για το περιβάλλον από τις επιπτώσεις των τοξικών εκροών στα υδάτινα οικοσυστήματα. Πέραν όμως από το τοξικό πρόβλημα, η διαδικασία εξόρυξης απαιτεί τη χρήση σημαντικών ποσοτήτων νερού που εξηγεί γιατί σε περιοχές όπου εξορύσσετε λίθοι, συμβαίνουν ξηρασίες.

 

Επιπλέον, σε κάθε ορυχείο λίθου έχομε σημαντικές εκροές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, που τόσο μανιωδώς οι ηγέτες της κλιματικής αλλαγής προσπαθούν να σταματήσουν. Για παράδειγμα, ένα τυπικό ορυχείο λιθίου χρησιμοποιεί περίπου 35-40 τεράστια φορτηγά μαζί με εκατοντάδες άλλο μεγάλο εξοπλισμό. Κάθε φορτηγό χρησιμοποιεί περίπου 2 εκατομμύρια λίτρα πετρέλαιο ετησίως, που σημαίνει ότι τα 35-40 τεράστια φορτηγά, χρησιμοποιούν 70 -80 εκατομμύρια λίτρα καυσίμων ετησίως σε ένα μόνο ορυχείο λιθίου.

 

Αμφιβάλλω, αν οι φαντασιόπληκτοι δυτικοευρωπαίοι ηγέτες της κλιματολογικής αλλαγής, έχουν προβλέψει ή αν καν νοιάζονται για τις οικολογικές και περιβαντολογικές καταστροφές που θα προξενήσουν και τα τρισεκατομμύρια που θα ξοδέψουν, προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις φαντασιώσεις τους.

 

Επίσης, γνωρίζουν ότι θα είναι αιχμάλωτοι και εξηρτημένοι από την Κίνα που ελέγχει περίπου τα τρία τέταρτα της αγοράς για τα ορυκτά και τις αλυσίδες εφοδιασμού που είναι απαραίτητα για τις μπαταρίες. Σαν λύση, προτίθενται να ξοδέψουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια σε νέα ορυχεία στην Αμερική και Ευρώπη, που οι πολίτες και ακόμη οι περιβαντόλογοι αντιστέκονται και δεν τα θέλουν. Όπως θα ξοδέψουν δισεκατομμύρια να τοποθετήσουν εκατομμύρια ηλεκτρικούς σταθμούς, να φορτώνουν τις μπαταρίες και επίσης πολλά δισεκατομμύρια για την αποθήκευση των παλιών ηλεκτρικών μπαταριών που είναι τοξικές και επικίνδυνες που θα χρειασθεί ίσως να βρουν μεγάλες εκτάσεις γης για να τις θάβουν βαθιά.

 

Αν ο πλανήτης είχε ανθρώπινο σώμα, σίγουρα θα πέθαινε από πολλαπλά τραύματα από τις εκσκαφές και μόνο. Όμως μελλοντικά, θα μοιάζει περισσότερο με σεληνιακό τοπίο καθώς οι φαντασιόπληκτοι γκλομπαλιστές της κλιματικής αλλαγής είναι αποφασισμένοι ακόμη και να τον καταστρέψουν για να τον σώσουν. Είναι ώρα να επικρατήσει κάποια λογική.

 

stergioulas nikolaos

Δρ. Νικόλαος Α. Στεργιούλας

Διεθνής οικονομολόγος. Έχει διατελέσει σύμβουλος σε δημόσιες υπηρεσίες και επιχειρήσεις στις ΗΠΑ και άλλες χώρες. Στο παρελθόν είχε εργασθεί στο Αμερικανικό Κογκρέσο και διετέλεσε ανώτατο στέλεχος του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ.