Ορθοδοντικός Δώρα Μπαρτζιώκα

center

Euromedica

euromedica ygeia

Είμαστε θύματα μιας δόλιας απάτης;

Του Μανώλη Πετρόπουλου

Είμαστε θύματα μιας δόλιας απάτης;Πριν από λίγες ημέρες, ήρθαν σε συμπολίτες μας οι λογαριασμοί ρεύματος τής ΔΕΗ. Μόνο που, αντί να είναι εξοφλητικοί έχουν αποσταλεί για δεύτερη συνεχόμενη φορά με την ένδειξη «Έναντι» και επόμενη καταμέτρηση στις αρχές του νέου έτους.

Λαμβάνουμε υπόψιν ό,τι από 1η Σεπτεμβρίου έχει αλλάξει η χρέωση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.
Τον Νοέμβριο περίπου θα αποσταλεί ο νέος (και τρίτος !!!!) λογαριασμός με την ένδειξη «Έναντι».
Τίθεται λοιπόν το εξής ηθικό ερώτημα σε ένα πιθανό ανήθικο σενάριο. Ποιο ποσό θα κληθούν να πληρώσουν οι καταναλωτές συμπολίτες μας (και ανά την χώρα) στον εξοφλητικό λογαριασμό από την στιγμή που θα πρέπει να πληρώσουν δύο τετράμηνα κατανάλωσης; Δηλαδή, αν μια οικογένεια, καταναλώνει (υποθετικά στρογγυλά) δύο χιλιάδες κιλοβατώρες, στο οκτάμηνο θα είναι περίπου τέσσερις χιλιάδες; Μια επιχείρηση, πόσα θα κληθεί να πληρώσει; Με ποια τιμή μονάδας θα υπολογιστεί η κατανάλωση ρεύματος πριν από την αύξηση του τιμολογίου; Μήπως θα υπολογιστεί ως οκτάμηνη κατανάλωση με την νέα τιμή μονάδος; Διότι αν είναι έτσι, τότε καμία έκπτωση που ανακοίνωσαν πως έγινε δεν έχει ισχύ. Τα χρήματα θα εισπραχθούν και μάλιστα με το παραπάνω. Με αυτόν δηλαδή τον τρόπο θέλουν να διασώσουν την ΔΕΗ; Με τα χρήματα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων;
Σε ερώτησή μου σε υπάλληλο της ΔΕΗ Γρεβενών, γιατί δεν έγινε καταμέτρηση όπως όφειλαν και να αποστείλουν εξοφλητικό λογαριασμό αντί έναντι, μου απαντά, πως «δεν πήγαν να μετρήσουν οι υπάλληλοι»!! Και όταν του λέω, «δώστε τους την εντολή τώρα, αύριο, μεθαύριο να πάνε να μετρήσουν και να διορθωθεί το λάθος» μου απαντά πως δεν γίνεται αυτό και η καταμέτρηση θα γίνει την επόμενη φορά, δηλαδή, του χρόνου. Όμως, πρόσθεσε, μπορώ να τηλεφωνήσω σε ένα πενταψήφιο αριθμό και να δώσω την καταμέτρηση ώστε να μου αποσταλεί κανονικά ο εξοφλητικός, κάτι που μου το επιβεβαιώνει και η ΔΕΔΔΗΕ στην οποία μου πρότεινε να αποταθώ και η οποία δήλωσε μάλιστα αναρμόδια διότι πλέον γίνεται μόνο τηλεφωνικά η διαδικασία αυτή ή από την ιστοσελίδα τους (!!). Σε ότι αφορά το κομμάτι της ιστοσελίδας, άλλαξε η διαδικασία καταμέτρησης και θα πρέπει ο πολίτης να δηλώνει την κατανάλωσή του μόνο διαδικτυακά;!! Αν ναι, έγινε κάποια ενημέρωση;
Ας ελέγξει παρακαλώ ο βουλευτής του νομού Γρεβενών το ζήτημα που προέκυψε και ας αποφασίσει η Δικαιοσύνη για αυτό που συνέβη. Είναι απαράδεκτο ο πολίτης να πληρώνει την διάσωση μιας κακής διαχειριστικής πολιτικής μιας μονοπωλιακής προβληματικής επιχείρησης (!!) δίχως να επιρρίπτονται ευθύνες και ποινές σε αυτούς που οδήγησαν την επιχείρηση στο χείλος της πτώχευσης.
Σας ευχαριστώ, και ελέγξτε τους λογαριασμούς σας, τους προηγούμενους και τους επόμενους.

Μανώλης Πετρόπουλος