συμπλευση

Euromedica

euromedica ygeia

Ορθοδοντικός Δώρα Μπαρτζιώκα

vandal

Ποιες είναι οι ανάγκες των πελατών σας;.

Της Βαβίτσα Φωτεινής

Η έννοια της ανάγκης είναι πολύπλευρη. Μπορεί να εκφρασθεί διαφορετικά, ανάλογα από τη σκοπιά που τη μελετάει ο καθένας. Έχει γίνει αντικείμενο μελέτης από τους ψυχολόγους, από κοινωνιολόγους και από διάφορους κλάδους της επιστήμης. Δεν είναι τυχαίο όμως το ότι η έννοια της ανάγκης αποτελεί και βασικό αντικείμενο μελέτης της οικονομικής επιστήμης….

 

Μία βασική έννοια που διδάσκω και στους μαθητές μου, αλλά είναι και από τις αγαπημένες μου ορίζει ότι:

«Η ζήτηση είναι αποτέλεσμα της συμπεριφοράς των ανθρώπων στην προσπάθειά τους να ικανοποιήσουν τις πολλές και διάφορες ανάγκες τους.»

Η πρόταση αυτή μου αρέσει γιατί θέτει την πιο σημαντική βάση που μπορεί να οδηγήσει μία επιχείρηση στην επιτυχία.

Οι άνθρωποι λοιπόν ζητάνε, γιατί τους δημιουργείται το αίσθημα κάποιας ανάγκης. Αν δεν έχουν το αίσθημα αυτό, τότε δεν έχουν και κάποιο λόγο να ζητήσουν. Αν όμως δεν έχουν λόγο να ζητήσουν, δε θα βρουν ποτέ και τον λόγο για να αγοράσουν.

Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν για την επιχείρηση να αντιληφθεί ποια είναι αυτή η ανάγκη, την οποία έρχεται να καλύψει στους καταναλωτές της μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Το βήμα αυτό μπορεί να ανοίξει και να διευρύνει σε πολύ σημαντικό βαθμό τους ορίζοντες τόσο του ιδιοκτήτη (ή των ιδιοκτητών) της επιχείρησης, όσο και ολόκληρου του προσωπικού.

Σκεφτείτε κάθε κατάσταση στη ζωή ενός ανθρώπου και αναλογισθείτε πόσο πιο επιτυχημένα αποτελέσματα έχουμε κάθε φορά που προχωράμε κάπου έχοντας ξεκάθαρο στόχο και σχεδιάζοντας γύρω από αυτόν τον στόχο τα βήματά μας.

Το ίδιο πρέπει να σκεφτούμε και για την επιχείρησή μας. Εδώ, ο κύριος στόχος που θα θέσει και όλους τους υπόλοιπους πρέπει να είναι ένας: Να ικανοποιήσουμε όσο το δυνατόν αποδοτικότερα και αποτελεσματικότερα τις ανάγκες των καταναλωτών μας.

Ο στόχος αυτός θα δώσει ισχυρά κίνητρα στους καταναλωτές της αγοράς που απευθυνόμαστε να έρθουν σε εμάς, διότι ένας τέτοιος στόχος είναι που θα μας κάνει να ξεχωρίσουμε και από τον ανταγωνισμό.

Χρησιμοποιήστε λοιπόν όλα τα μέσα που έχετε στη διάθεσή σας, την εμπειρία σας, τις πληροφορίες που παίρνετε κάθε μέρα από την αγορά, το διαδίκτυο, ή και κάποια έρευνα που μπορείτε να δημιουργήσετε. Επεξεργασθείτε όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες, ώστε να καταλάβετε:

Ποιοι είναι οι καταναλωτές της αγοράς στους οποίους αυτό που προσφέρετε δίνει αξία στην καθημερινότητά σας; Αυτοί οι καταναλωτές θα πρέπει να γίνουν και ο στόχος σας στην προώθηση της επιχείρησής σας.

Ποια είναι αυτή η ανάγκη των καταναλωτών που έρχεστε να καλύψετε και με ποιον τρόπο καλύπτετε αυτή την ανάγκη; Απαντήστε σε αυτό το ερώτημα και κάντε την απάντησή σας το Ανταγωνιστικό σας Πλεονέκτημα και το κίνητρο που θα δώσετε στους πελάτες σας για να σας προτιμήσουν ξανά και ξανά.

Στον κόσμο των επιχειρήσεων ένα είναι το σίγουρο: Το μονοπάτι προς την επιτυχία δεν είναι ούτε σύντομο ούτε μία ευθεία. Είναι όμως πολύ πιο εύκολα προσπελάσιμο όταν το διανύουμε με βήματα σταθερά, μελετημένα και στρατηγικά τοποθετημένα.

 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ονομάζομαι Φωτεινή και χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδασα Οικονομικά στο Αριστοτέλειο και συνέχισα τις σπουδές μου στο Μεταπτυχιακό της Πληροφορικής & Διοίκησης. Τον τελευταίο χρόνο μετακόμισα μόνιμα στα Γρεβενά, από όπου είναι και η καταγωγή μου.

Τόσο οι προπτυχιακές όσο και οι μεταπτυχιακές μου σπουδές με οδήγησαν στο να καταλάβω πόσο μ’ αρέσει ο χώρος της επιχειρηματικότητας και ακόμη περισσότερο η τέχνη του να ασκείς σωστά την επιχειρηματικότητα. Ειδικά μέσα από τις μεταπτυχιακές μου σπουδές συνειδητοποίησα τη δύναμη που μπορεί να αποκτήσει μία επιχείρηση μέσα από τη σωστή διαχείριση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Έχω συνεργασθεί με επιχειρήσεις διαφόρων αντικειμένων, ώστε να καταλάβω ότι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της επιτυχίας είναι το να μαθαίνεις να αγαπάς αυτό που κάνεις, παρά τις δυσκολίες. Να χρησιμοποιείς όμως αυτές τις δυσκολίες ως σανίδα για να κάνεις το επόμενό σου βήμα.

Το τελευταίο καιρό αποτελώ υπερήφανο μέλος της Dingo Marketing Team, όπου δραστηριοποιούμαι ως Marketing Consultant και πιο συγκεκριμένα στα αντικείμενα του SEO, του Internet Marketing και του Business Planning επιχειρήσεων. Παράλληλα, εργάζομαι και στο Φροντιστήριο Πράξη & Θεωρία Γρεβενών, όπου διδάσκω το μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας.

email: e-market@dingo.gr

Personal Blog: www.eyourmarketing.com

Social Media Profiles

Facebook: https://www.facebook.com/feni.vi

Twitter: https://twitter.com/VavitsaF

Linkedin: gr.linkedin.com/pub/foteini-vavitsa/27/9a6/956/

Pinterest: http://pinterest.com/foteinoula

About.me: http://about.me/foteini_vavitsa

 

 

Δείτε ακόμα