Ορθοδοντικός Δώρα Μπαρτζιώκα

συμπλευση

Euromedica

euromedica ygeia

vandal

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ στην Εγνατία Οδό

Ξανά στην κυκλοφορία το κομμάτι της Εγνατία οδού από το ύψος του κόμβου των Κοίλων στην Κοζάνη έως τον Κόμβο της Σιάτιστας, που παρέμεινε επί τρείς ημέρες κλειστό εξαιτίας της συσσώρευσης υδάτων κατά μήκος του οδοστρώματος. Η άντληση των υδάτων ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί και στην συνέχεια ακολούθησε ο καθαρισμός και η πλύση του οδοστρώματος από όχημα της Πυροσβεστικής. Πριν από λίγο με εντολή της τροχαίας Κοζάνης ο δρόμος άνοιξε και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.