Ορθοδοντικός Δώρα Μπαρτζιώκα

συμπλευση

Euromedica

euromedica ygeia

vandal

ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής Ν.Ε ΓΡΕΒΕΝΩΝ: ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

 Η εβδομάδα των αγίων παθών προχωρά για να συναντήσει τον εφιάλτη των πολέμων που δεν σταμάτησαν ,τα πελώρια πάθη μιας ανθρωπότητας που βιώνει οικονομικές κρίσεις, ΄ύφεση, κοινωνικούς αποκλεισμούς, έναν ωμό πολιτικό κυνισμό. “χείραι βαρβαρικαί τά άγια των αγίων εμόλυναν και πύρ επαφείσαι πάντα κατέκαυσαν, τα χερουβείμ, την κιβωτόν,το ιλαστήριον, τας πλάκας τας λιθίνας , την στάμνον την χρυσήν!” “Έστι και μετά την τοσαύτην απόπτωσιν πάλιν επάνοδος;και μετά την τοσαύτην νόσον υγεία; και μετά την τοσαύτην μανίαν πάλιν ελπίς σωφροσύνης;” “Ιουδαίοι εισίν το κραυγάζον και φιλοτάραχον φύλλον , θρούν μέγαν και τάραχον ανεγείροντες!” Ο Γολγοθάς!Η κορύφωση του κακού! Οχι του κακού κατά του κακού! Του κακού κατα της πραότητας ,της αγάπης και της καταλλαγής.
Η μοναδική νίκη της Αναστάσεως έρχεται ως επιβεβαίωση της ανθρώπινης πίστης , οτι το κακό κατανικήθηκε απο το γαλήνιο μειδίαμα του Ιησού , που χάρισε στον κόσμο αγαλλίαση και ελπίδα! Πάσχα !Τα πάντα ημέρα! Και Λαμπρότης και Φώς! “Χαρά τις ανεκλάλητος τοις προσώποις επιχορεύει!Απαντες κατεπλήττοντο, άπαντες εξεθαμβούντο!” Πάσχα ιερόν, Πάσχα πανσεβάσμιον! Χρόνια πολλά και Καλή Ανάσταση!

Για την Ν.Ε.
Ο Γραμματέας
Κλεισιάρης Κώστας

Δείτε ακόμα