Ευχαριστήριο επαγγελματιών Σαμαρίνας
Πέρασε ήδη αρκετός καιρός από το τέλος της χειμερινής περιόδου, όμως αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε – έστω και τώρα – δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τη διοίκηση του Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας και τον Ορειβατικό Σύλλογο Γρεβενών.
Η σεζόν 2025-2026 ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία και αυτό δεν ήταν καθόλου αυτονόητο. Η εύρυθμη λειτουργία του χιονοδρομικού, η διαρκής προσπάθεια όλων των ανθρώπων που εργάστηκαν για αυτό, καθώς και η άρτια διοργάνωση των αγώνων και των εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, συνέβαλαν καθοριστικά στην προσέλκυση επισκεπτών και στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Ως επαγγελματίες της Σαμαρίνας, γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο σημαντική είναι η λειτουργία του χιονοδρομικού για την ευρύτερη περιοχή και γι’ αυτό αναγνωρίζουμε την αξία της προσπάθειας που καταβλήθηκε από όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της φετινής χρονιάς.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και το έργο σας. Ευχόμαστε να συνεχίσετε με την ίδια όρεξη και επιτυχία, ώστε η Βασιλίτσα να παραμένει σημείο αναφοράς για τον χειμερινό τουρισμό και τον αθλητισμό.
Οι επαγγελματίες της Σαμαρίνας


