Ανακοινώσεις ΔΕΔΔΗΕ για τρόπους εξυπηρέτησης του κοινού από Δευτέρα 16/3/2020
Στο πλαίσιο λήψης προληπτικών μέτρων και δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί την πιο κρίσιμη Μονάδα για την εύρυθμη λειτουργία όλων των υπολοίπων δομών της πόλης, σας ανακοινώνουμε ότι για μικρό χρονικό διάστημα αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με την φυσική παρουσία των πελατών.
Η εξυπηρέτηση των πελατών μας, μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά με τους εξής τρόπους:
1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500, 211900500 όλο το εικοσιτετράωρο.
2. Στα τηλέφωνα: 24620 81910 Εξυπηρέτηση Χρηστών 24620 80581 Προϊστάμενος τις ώρες από 07:00 έως 15:00
Για την περίπτωση βλάβης – εκτός από το 11500 – μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα ηλεκτροδότησής του ακινήτου σας και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (www.deddie.gr).
Μπορείτε επίσης να στέλνετε τα αιτήματά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα παρακάτω e-mail: An.Lampros@deddie.gr S.Kouveli@deddie.gr A.Papasimos@deddie.gr
Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας της Μονάδας μας.