Ολοκληρώθηκε το 3ο Προσκυνηματικό Οδοιπορικό από τα Γρεβενά προς τα Ιωάννινα στη μνήμη του Νεομάρτυρα Αγίου Γεωργίου
Ολοκληρώθηκε σήμερα το 3ο Προσκυνηματικό Οδοιπορικό από τα Γρεβενά προς τα Ιωάννινα, μια ξεχωριστή δράση αφιερωμένη στη μνήμη του πολιούχου των Ιωαννίνων και προστάτη της Προεδρικής Φρουράς, Νεομάρτυρα Αγίου Γεωργίου γνωστού και ως «Φουστανελά».
Η ολοκλήρωση της διαδρομής σηματοδοτήθηκε από την υποδοχή των οδοιπόρων από τον Αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών, Ιωάννη Τσακνάκη, ο οποίος συνεχάρη τους συμμετέχοντες για την προσπάθεια, την πίστη και την αφοσίωσή τους στη διατήρηση ενός θεσμού που χρόνο με τον χρόνο αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση.
Οι προσκυνητές διένυσαν τη διαδρομή των 152 χιλιομέτρων, ξεκινώντας από τον Άγιο Γεώργιο Γρεβενών (Τσούρχλι), ακολουθώντας την πορεία που συνδέει τον τόπο καταγωγής του Αγίου με τον τόπο του μαρτυρίου του στα Ιωάννινα, μεταφέροντας μήνυμα πίστης, ενότητας και σεβασμού στην ιστορική και θρησκευτική κληρονομιά της περιοχής.
Το προσκυνηματικό οδοιπορικό έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας σημαντικός θεσμός για τα Γρεβενά, αναδεικνύοντας τη ζωή και τη θυσία του Νεομάρτυρα Αγίου Γεωργίου και ενισχύοντας τους δεσμούς των συμμετεχόντων με την τοπική ιστορία και την ορθόδοξη παράδοση.
Στην υποδοχή των οδοιπόρων επικράτησε κλίμα συγκίνησης και χαράς για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδρομής, με τους συμμετέχοντες να ανανεώνουν το ραντεβού τους για την επόμενη διοργάνωση.


