Με μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε το Food Truck Festival στα Γρεβενά
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Food Truck Festival στο Πάρκο Μανιταριών Γρεβενών, προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες και χαρίζοντας τέσσερις ημέρες γεμάτες γεύσεις, μουσική, ψυχαγωγία και μοναδικές εμπειρίες για μικρούς και μεγάλους.
Η ανταπόκριση του κοινού ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους Γρεβενιώτες να αγκαλιάζουν τη διοργάνωση από την πρώτη κιόλας ημέρα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα που ανέδειξε το φεστιβάλ σε σημείο συνάντησης για κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής.
Μία από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές του φεστιβάλ ήταν η γαστρονομική συνάντηση των φημισμένων μανιταριών των Γρεβενών με το αυθεντικό American Texas Barbeque. Η ιδιαίτερη αυτή δημιουργία κέρδισε τις εντυπώσεις και αναδείχθηκε μέσα από ζωντανή σύνδεση με την εκπομπή του Alpha TV, όπου ο Δήμαρχος Γρεβενών, Κυριάκος Ταταρίδης, δοκίμασε το ξεχωριστό πιάτο, παρουσία του Νίκου Μάνεση από το στούντιο. Μια προβολή που ανέδειξε τα Γρεβενά, τα ποιοτικά τοπικά προϊόντα και τη δημιουργικότητα που γεννιέται όταν η τοπική παράδοση συναντά γαστρονομικές επιρροές από όλο τον κόσμο.
Λίγο πριν την ολοκλήρωση της διοργάνωσης και την κορύφωσή της με τη live εμφάνιση του Σπύρου Μακρή, το Σωματείο Street Foods in Greece, διοργανωτής του Food Truck Festival, προχώρησε σε μια συμβολική αλλά ουσιαστική πράξη κοινωνικής προσφοράς, δωρίζοντας τροφή για σκύλους στη Φιλοζωική Ομάδα Γρεβενών (Φ.Ο.Γ.).
Η δωρεά παραδόθηκε στον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού του Δήμου Γρεβενών, Αχιλλέα Καραμήτρο, από τον Αντιπρόεδρο του Σωματείου Street Foods in Greece, Λάζαρο Πολυχρονόπουλο, στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων που συνοδεύουν το Food Truck Festival σε κάθε πόλη που φιλοξενείται.
Οι διοργανωτές εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Δήμο Γρεβενών για τη φιλοξενία, τη συνεργασία και τη στήριξη της διοργάνωσης, καθώς και προς όλους τους κατοίκους και επισκέπτες που συμμετείχαν ενεργά και συνέβαλαν στη δημιουργία μιας πραγματικά ξεχωριστής γιορτής.
«Φεύγουμε γεμάτοι όμορφες εικόνες, νέες φιλίες και πολλή συγκίνηση. Η αγάπη που εισπράξαμε από τον κόσμο των Γρεβενών ήταν συγκλονιστική. Ελπίζουμε το φετινό μας ραντεβού να αποτελέσει την αρχή μιας όμορφης σχέσης με την πόλη και να έχουμε τη χαρά να συναντηθούμε ξανά στο μέλλον», αναφέρουν οι διοργανωτές.
Η θερμή ανταπόκριση και η στήριξη του κοινού δημιουργούν ήδη τις προϋποθέσεις για την επιστροφή του Food Truck Festival στα Γρεβενά, με στόχο να εξελιχθεί σε έναν αγαπημένο θεσμό που θα προβάλλει την πόλη, την τοπική γαστρονομία και τον πολιτισμό της, προσελκύοντας επισκέπτες από όλη την Ελλάδα.


