Ορθοδοντικός Δώρα Μπαρτζιώκα

συμπλευση

Euromedica

euromedica ygeia

vandal

Ευχαριστήριο μήνυμα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών προς τους εισηγητές Ημερίδας κατά της Οπαδικής βίας

Η Διευθύντρια  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών ευχαριστεί θερμά τον κ. Θεοδωράκη Ιωάννη, Καθηγητή Αθλητικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τον κ. Ντάνα Παναγιώτη, Υποδιοικητή του Τμήματος Ασφαλείας Γρεβενών, Αστυνόμο Α΄, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερη ζέση στο αίτημά μας και συμμετείχαν εθελοντικά ως εισηγητές στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Υγιής συμπεριφορά στα γήπεδα: Ο Αθλητισμός είναι υγεία, ζωή, σεβασμός». Οι διακεκριμένοιομιλητές με εύστοχες και εμπεριστατωμένες παρεμβάσεις μετέδωσαν στους μαθητές μας τις αξίες του αθλητισμού και του ευ αγωνίζεσθαι.

Θεωρώντας ως δεδομένο ότι η παιδεία αποτελεί βασικό πυλώνα για τη διαμόρφωση υπεύθυνων αυριανών πολιτών, ευελπιστούμε στη συνέχιση της συνεργασίας μας με ανάλογες δράσεις και στο μέλλον.

Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Π.Ε. Γρεβενών

Δείτε ακόμα