Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλήνιων Εξετάσεων
Θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές για την ανακοίνωση των βαθμολογιών τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν με συνέπεια και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αναγνωρίζοντας μια μακρά πορεία γεμάτη προσπάθεια, επιμονή και υπομονή.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και όλους όσοι στάθηκαν δίπλα τους σε αυτή τη διαδρομή.
Εύχομαι από καρδιάς καλή συνέχεια, δύναμη και αισιοδοξία για τα επόμενα βήματα. Οι ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά σας είναι πολλές και το μέλλον ανήκει σε όσους συνεχίζουν να ονειρεύονται και να προσπαθούν.
Καλή επιτυχία στην επόμενη φάση για την επίτευξη των στόχων σας!
Από το γραφείοτου
Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών
Ιωάννη Τσακνάκη


