24 ΙΟΥΝΙΟΥ. ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΑΠΕΡΓΟΥΝ
Το Νομαρχιακό Τμήμα Γρεβενών της ΑΔΕΔΥ στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που πραγματοποιούν, την Τετάρτη 24 του Ιούνη, οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, που παλεύουν ενάντια στις αντιλαϊκές-αντεργατικές πολικτικές της κυβέρνησης και διεκδικούν:
- Μαζικές μόνιμες προσλήψεις και στελέχωση των υπηρεσιών των Περιφερειών
- Αυξήσεις 20% στους μισθούς και επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
- Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ – ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ



