Ορθοδοντικός Δώρα Μπαρτζιώκα

συμπλευση

Euromedica

euromedica ygeia

vandal

Εκπαιδευτική δράση ψηφιακής ενδυνάμωσης 1ου Σ.Δ.Ε Γρεβενών

 

Την Παρασκευή 19/06/2026 στο 1ο ΣΔΕ Γρεβενών υλοποιήθηκε δράση ψηφιακής ενδυνάμωσης με στόχο την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και την επαγγελματική ετοιμότητα των εκπαιδευομένων, ενόψει της ομαλής κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξής τους μετά την αποφυλάκιση.

Η δράση πραγματοποιήθηκε από την κα. Μαρία Παπατσιμούλη, στέλεχος της Μονάδας Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το σχολειό και τη σύμβουλο σταδιοδρομίας του σχολείου.

 

Στόχοι της δράσης:

  • Ενίσχυση ψηφιακού γραμματισμού μέσω εκπαίδευσης σε βασικές ψηφιακές δεξιότητες.
  • Αξιοποίηση και εξοικείωση με τις ψηφιακές τεχνολογίες των δημόσιων υπηρεσιών με στόχο την αξιοποίησή τους στην αναζήτηση εργασίας.
  • Πρόσβαση σε δημόσιες ψηφιακές υπηρεσίες για την αυτοεξυπηρέτηση των πολιτών.
  • Δημιουργία ψηφιακού βιογραφικού σημειώματος και ενίσχυση της επαγγελματικής παρουσίας στο διαδίκτυο.
  • Υποστήριξη στην αναζήτηση εργασίας μέσω ψηφιακών πλατφορμών απασχόλησης.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της κοινωνικής αποστολής της Μονάδας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της στρατηγικής του για την αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος της κοινωνίας, δίνοντας έμφαση σε ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες. Η συνεργασία αυτή αποτελεί ουσιαστική συμβολή στην προσπάθεια επανένταξης, αναγνωρίζοντας ότι η ψηφιακή δεξιότητα αποτελεί πλέον βασικό εφόδιο για την κοινωνική και οικονομική ενσωμάτωση.

Οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις για τη χρήση της τεχνολογίας, μειώνοντας τον ψηφιακό αποκλεισμό και αυξάνοντας τις πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης μετά την αποφυλάκιση.

Δείτε ακόμα